-
- Bilet de trimitere/trimitere de la medicul de familie sau medicul specialist
- Cardul Național de Asigurări de Sănătate
– Persoanele care refuză cardul național de sănătate, din motive religioase sau de conștiință, vor prezenta o adeverință de asigurat eliberată de Casa de Asigurări de Sănătate, cu valabilitate de trei luni (90 zile)
– În caz de pierdere, furt, deteriorare, defecțiuni tehnice ale cardului național de sănătate, vor prezenta o adeverinţă de asigurat eliberată de Casa de Asigurări de Sănătate, cu valabilitate de două luni (60 zile)
– Asiguraţii cărora nu li s-a emis (tipărit) cardul național de sănătate beneficiază de servicii medicale fără prezentarea acestui document, în baza calității de asigurat, verificată în platforma P.I.A.S.
- Carte de identitate – original și copie
Angajați:
- Adeverință de salariat de la locul de muncă conform normelor în vigoare
Pensionari:
- Cupon de pensie din luna curentă sau din cea precedentă (original sau copie)
Șomeri:
- Adeverință sau copie după carnetul de șomaj
Elevi/studenți:
- Adeverință de elev/student de la unitatea școlară
Coasigurați(soț/soție, părinți):
- Adeverință de coasigurat
- Document care să ateste gradul de rudenie (certificat de căsătorie, certificat de naștere, sentință de divorț dacă este cazul);
- Declarație pe propria raspundere că se află în întreținere;
- Declarație pe propria răspundere din partea celui care îl întreține pe coasigurat.
Persoane fără venit și fără calitate de coasigurat:
- Adeverință de la Casa de Asigurări de Sănătate privind plata asigurării medicale și dovada plății la zi a asigurării medicale
IMPORTANT!
Toți pacienții vor fi verificați cu privire la statutul de asigurat pe platforma P.I.A.S. a Casei Naționale de Asigurări de Sănătate. Dacă pacienții apar ca NEASIGURAȚI la momentul acordării serviciilor medicale, instituția va înștiința pacientul urmând ca acesta să își clarifice situația la Casa de Asigurări de Sănătate de care aparține.